Kanskje mest et "manneproblem".

Dette er kanskje det tipset jeg selv har hatt mest glede av på tur. Jeg fnøste første gang Eva, min kone, sa dette tipset til meg. "Kjærringråd" var det første jeg sa med ei sur mine etter en tur. Men jeg spiste i meg det hånlige ord etter første gangs test. Når man har gått langt over flere dager kan man bli litt sår rundt de edlere deler, i området rundt "lysken". Ikke alle menn snakker om dette men jeg har fått høre forsiktige grynt fra flere som har vært borti dette. Svaret og løsningen er ikke vaselin. Det blir klin. Men potetmel. Man kan le, men det fungerer særdeles bra sommer som vinter. Friksjonen forsvinner og fukt tørkes opp. Så er du en som liker å gå langt over flere dager så kan man komme borti dette "fenomenet".

Tipset anbefales på det høyeste.